Šventinė mažmeninė prekyba 2024 m. pasieks rekordinį 1 trilijoną USD



Fizinės parduotuvės dabar yra neatsiejama JAV mažmenininkų atvirkštinės logistikos dalis

Pasaulinis nekilnojamojo turto konsultantas CBRE praneša, kad JAV mažmenininkai imasi strategijų, kad grąžinimas parduotuvėse būtų patogesnis, skatinant klientus grąžinti pirkinius internetu į fizines vietas, o ne paštu. Šis pokytis padeda mažmenininkams sumažinti su grąžinimu susijusias išlaidas ir padidina parduotuvių srautą, taip sukuriant galimybes padidinti pardavimą.

Mažmeninės prekybos konsultacijų įmonė „Forrester“ prognozuoja, kad 2024 m. lapkričio ir gruodžio mėn. mažmeninė prekyba šventinėmis dienomis pasieks rekordinį 1 trilijoną USD, o daugiau nei ketvirtadalis šių pardavimų vyks internetu. Remiantis trečiosios šalies grąžinimo paslaugų teikėju „Optoro“, tikimasi, kad maždaug 160 milijardų dolerių, arba 16 proc., iš šios sumos bus grąžinta, o grąžinimo išlaidos vidutiniškai sudarys 30 proc. kiekvieno produkto vertės.

Siekdami sumažinti šias išlaidas, mažmenininkai vis dažniau įgyvendina „Pirkti internetu/grąžinti parduotuvėje“ (BORIS) daugiakanalio strategiją. 2023 m. BORIS sudarė 50% internetinės grąžos, iš viso 123 mlrd. „Forrester’s Retail Topic Insights Survey“ duomenimis, 50 % respondentų pageidauja grąžinti prekes į fizines parduotuves. Ši nuostata skatina mažmenininkus permąstyti savo vietą ir parduotuvių dizaino strategijas.

Mažmenininkai plečiasi kaimynystėje, bendruomenėse ir juostų centruose, kad pasiūlytų patogią automobilių stovėjimo aikštelę, todėl klientams būtų lengviau grąžinti prekes. CBRE tyrimai atskleidė, kad mažmenininkai šiose vietose 2024 m. pasirašo nuomos sutartis vidutiniškai 11 mėnesių ilgiau nei praėjusiais metais. Be to, parduotuvių dizainas atnaujinamas siekiant supaprastinti grąžinimo procesą. Beveik 45% neseniai „Optoro“ atliktos apklausos respondentų nurodė, kad ilgos kasos eilės yra didžiausias nepatogumas grąžinant prekes parduotuvėje. Siekdami išspręsti šią problemą, mažmenininkai sukuria specialias grąžinimo zonas, dažnai esančias parduotuvių viduryje arba gale, kad palengvintų grąžinimą ir skatintų kryžminį apsipirkimą.

Numatoma, kad elektroninės prekybos pardavimai išaugs nuo 23,2 % visos mažmeninės prekybos 2024 m. trečiąjį ketvirtį iki 35 % iki 2035 m. trečiojo ketvirčio (neįskaitant automobilių ir benzino), BORIS naudojimas turėtų didėti. Ši tendencija paskatins fizinių parduotuvių, galinčių valdyti klientų aptarnavimo ir grąžinamų prekių atsargų poreikius, paklausą.

Pagrindiniai BORIS privalumai:

  • Išlaidų taupymas: Grąžinimas parduotuvėje sumažina siuntimo išlaidas ir gali sumažinti papildomos sandėlio vietos poreikį.
  • Patogumas: Klientams lengviau grąžinti parduotuvėje, išvengiant pristatymo ir pinigų grąžinimo vėlavimų.
  • Klientų aptarnavimas: Parduotuvės darbuotojai gali suteikti neatidėliotiną pagalbą, pvz., pakeisti ar grąžinti pinigus, padidindami klientų pasitenkinimą ir lojalumą.
  • Kryžminis pardavimas: Grąžinimai skatina apsipirkti parduotuvėje, sukuriant galimybes parduoti papildomus produktus. Kai kurie mažmenininkai taip pat priima tik internetinių prekių ženklų grąžinimus, kad padidintų srautą ir pardavimą.
  • Atsargų valdymas: Parduotuvėje grąžinami produktai greitai vėl įtraukiami į atsargas, sumažinant atsargas sandėliuose.

Mažmenininkams ir toliau prisitaikant prie besikeičiančios el. prekybos aplinkos, tokios strategijos kaip BORIS išliks neatsiejama veiklos efektyvumo ir klientų pasitenkinimo pusiausvyra.

mažmenininkai-fizinės-parduotuvės-becoming-integral-part-of-reverse-logistics-figure-2.jpg
retailers-physical-stores-becoming-integral-part-of-reverse-logistics-figure-3-v2.jpg


Nekilnojamojo turto skelbimų vitrina





Source link

Draugai: - Marketingo paslaugos - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Karščiausios naujienos - Ultragarsinis tyrimas - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai -  Padelio treniruotės - Pranešimai spaudai -